FAQ

F.A.Q (veelgestelde vragen)

Mijn bestelling / Mijn pakket

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen +

Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen voordat deze wordt klaargemaakt. Stuur ons een bericht via ons contactformulier.
Mijn bestelling is vertraagd +

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Helaas kan de verwerkingstijd van je bestelling soms langer zijn door uitzonderingen in de kalender (feestdagen, uitverkoop/Black Friday, grote toernooien, etc.). Houd er ook rekening mee dat sommige diensten (bespannen, tuning, enz.) extra verwerkingstijd vergen vanwege het personaliseren van je item.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen? +

Zodra je pakket door de vervoerder is opgehaald, wordt de trackinginformatie automatisch per e-mail naar je verzonden. Klik op de link om je pakket te volgen.
Mijn pakket zou geleverd moeten zijn, maar ik heb het niet ontvangen +

Controleer eerst of je pakket niet voor de deur, op je terras, in je tuin of bij de buren is achtergelaten. Als dit niet het geval is, stuur ons dan een bericht via ons contactformulier.
Mijn bestelling is nog steeds in verwerking bij Tennispro +

Je bestelling is klaar voor verzending! De transporteur neemt je pakket in ontvangst. Als de trackinglink echter na 3 werkdagen nog niet is bijgewerkt, stuur ons dan een bericht via ons contactformulier.
Verkeerd artikel ontvangen / Er ontbreekt een artikel +

Er ontbreekt een artikel

Onze excuses voor deze vergissing. Stuur ons een bericht via ons contactformulier.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Onze excuses voor deze fout. Stuur ons een bericht via ons contactformulier met vermelding van de niet ontvangen referentie en voeg een foto bij van het ontvangen artikel en het label. We sturen je onmiddellijk een retourbon per e-mail.
Ik heb een defect, vuil of beschadigd artikel ontvangen +

Onze excuses voor dit ongemak. Stuur ons een bericht via ons contactformulier met vermelding van de betreffende referentie en een foto van het defect. We sturen je per e-mail een retourbon.
Mijn pakket is beschadigd +

Hoewel we hier niet verantwoordelijk voor zijn, betreuren we de situatie en hopen we dat je bestelling compleet en in perfecte staat is. Als dit niet het geval is, stuur ons dan een bericht via ons contactformulier.
Mijn pakket wordt teruggestuurd naar TENNISPRO +

Door omstandigheden buiten onze controle en regels van de transportwereld kan het in zeldzame gevallen voorkomen dat uw pakket helaas wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Als dit gebeurt, hoeft u zich geen zorgen te maken!
Na ontvangst van het pakket storten we het volledige bedrag van je bestelling terug, zodat je snel een nieuwe bestelling op onze site kunt plaatsen.

Levering

Verzenddiensten en tarrieven +

Land Vervoer Prijs Franco Verzendkosten
Zware materialen, karton ballen,...
UPS Colissimo
België X   5.95€ 75 € 18.35€
Nederland X   5.90€ 75 € 18.30€

Dienst na-verkoop, beschadigd artikel

Ik heb het artikel beschadigd, vuil ontvangen +

Onze excuses voor dit ongemak. Stuur ons een bericht via ons contactformulier met vermelding van de betreffende referentie en een foto van het defect.
Ik wil een garantiedossier opstarten +

Je hebt een wettelijke garantie die 2 jaar geldig is vanaf de levering van het artikel. Om uw garantie-aanvraag aan te geven, stuurt u ons een bericht via ons contactformulier met vermelding van de betreffende referentie en het bestelnummer.
Een medewerker zal contact met je opnemen.

Clubs / Partnerschap/ Coaches

Club? Coach ? Speler? Verantwoordelijke? +

Tennispro biedt op maat gemaakte partnerschappen om aan uw behoeften en verwachtingen te voldoen, evenals een volledig assortiment les- en trainingsmateriaal en outfits voor uw teams.

Lees meer op onze Club | Tennispro

Heb je nog andere vragen? Stuur ons een bericht via ons contactformulier.

Retourneren

Ik wil een terugbetaling +

Je hebt 30 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Je kunt wel een verzenddienst naar keuze gebruiken. Je retourzending wordt binnen gemiddeld 7 dagen na ontvangst verwerkt.

Download het retourformulier en vul het in.

Retouradres: TENNISPRO KLANTENDIENST, Heirweg 21, 9270 Kalken, BELGIË

Ik wil een artikel omruilen +

Je hebt 30 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Je kunt wel een verzenddienst naar keuze gebruiken. Je retourzending wordt binnen gemiddeld 7 dagen na ontvangst verwerkt.

Download het retourformulier en vul het in. Geef het referentienummer op van het artikel dat je ter omruiling wenst te ontvangen.

Retouradres: TENNISPRO KLANTENDIENST, Heirweg 21, 9270 Kalken, BELGIË

Ik wil een verkeerd ontvangen artikel retourneren +

Onze excuses voor deze fout. Stuur ons een bericht via ons contactformulier met vermelding van de niet ontvangen referentie en voeg een foto bij van het ontvangen artikel en het label. We sturen je onmiddellijk een retourbon per e-mail.

Betaling

De betalingsmethoden die beschikbaar zijn voor mij +

BetaalmethodeBeschrijving
Met kredietkaart
De beveiligde transactie (alle betalingen zijn SSL gecodeerd) Worden direct via de bank afgehandeld en zijn afgezekerd met een 3d protocol.Bovendien gaat de betaling zeer snel waardoor uw bestellingen sneller afgehandeld worden, en in geval van retour zal het bedrag ook eenvoudig worden teruggestort op uw kaart.
Met Paypal
Betalen met uw paypal account. Nog geen Paypalaccount ? U kunt hem hier aanmaken : www.paypal.nl
Met ideal
Met iDeal kunt u veilig en vertrouwd uw aankopen online betalen. U kunt direct gebruik maken van iDeal zonder dat u zich daarvoor apart moet aanmelden. Voor meer informatie over betalen met iDEAL kunt u kijken op de officiële website: www.ideal.nl
Met Bancontact
Bancontact wordt een steeds populairdere manier van betalen in België. Het gebruik ervan is dan ook eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar. Als u ook gebruik wit gaan maken van Bancontact kunt u dit aanvragen bij uw bank. U krijgt dan een kaart en een PIN-code. Het is niet nodig om hiervoor een speciaal abonnement af te sluiten en er zijn ook geen extra kosten aan verbonden.
Bankoverschrijving
U kunt er ook voor kiezen om het vooraf aan ons over te maken. Hier zijn de nodige gegevens : Ons rek.nr. in Frankrijk :
IBAN : FR76 3000 3023 6000 0201 2136 817
BIC : SOGEFRPP
Adres : TENNISPRO, 11 rue des cigognes, CS40138, 67960 ENTZHEIM FRANKRIJK.
Reken met deze betaalwijze wel op een vertraging van ca. 8 dagen voor de ontvangst van uw bestelling.
Ik kan mijn betaling niet valideren +

Geen paniek! Bevestig je bestelling door BANKOVERSCHRIJVING te selecteren als betalingsmethode, maar maak de overschrijving nog niet. Hierdoor wordt je bestelling geregistreerd in ons systeem en zijn je artikelen gereserveerd! Stuur ons een e-mail via ons contactformulier. Een medewerker zal contact met je opnemen om je te helpen.

Ik kan mijn cadeaubon/voucher niet gebruiken +

Controleer of je cadeaubon geldig is voor de betaling van je bestelling. Als dit het geval is, raden we je aan je bestelling eerst te valideren door BANKOVERSCHRIJVING te selecteren als betalingsmethode, maar de overschrijving niet uit te voeren. Hierdoor wordt je bestelling geregistreerd in ons systeem en zijn je artikelen gereserveerd! Stuur ons daarna een bericht via ons contactformulier met het nummer van je cadeaubon. Een medewerker zal contact met je opnemen.  

Mijn korting- of promotiecode is niet toegepast +

Controleer of de geselecteerde artikelen in aanmerking komen voor de promotiecode. Als dit het geval is, stuur ons dan een bericht via ons contactformulier indien mogelijk met een screenshot van je winkelmandje.

Advies over een artikel of service

Ik wil graag technische informatie over een item +

Lees meer over ons technisch advies in ons clubhuis!

Heb je nog andere vragen? Stuur ons een bericht via ons contactformulier

Ik wil graag informatie over de bespanning / het plaatsen van een grip/overgrip +

Lees meer over ons technisch advies in ons clubhuis!

Heb je nog andere vragen? Stuur ons een bericht via ons contactformulier

Ik wil informatie over het tunen van rackets +

Verbeter je prestaties met rackets die zijn getuned door ons team van specialisten! Vertrouw op onze tuningservice door te kiezen voor racketmatching of een gepersonaliseerde tuning.

Bekijk onze pagina gewijd aan deze geavanceerde service. Custom Service | Tennispro

Heb je nog andere vragen? Stuur ons een bericht via ons contactformulier

Ik wil een racket testen +

Het is moeilijk om een goed idee te krijgen van het speelgevoel van een frame. Om te voorkomen dat je de verkeerde keuze maakt, zijn testrackets de ideale oplossing.

Bekijk onze testrackets op de pagina: Raquettes de tennis test | Tennispro

Hoe werkt onze testservice?

  • Je kunt maximaal 2 rackets gedurende 7 dagen testen. Als je twee rackets tegelijk wilt testen, moet je beide modellen tegelijk bestellen.
  • De prijs van 150€ die op deze artikelpagina staat, is een waarborg die vóór de test moet worden betaald; zodra het racket naar onze klantendienst wordt teruggestuurd, wordt dit bedrag terugbetaald. Er worden geen terugbetalingen gedaan voor te late retourzendingen. Let op: Betaling voor een testracket betekent op geen enkele manier dat de testracket aan jou toebehoort.
  • Wanneer u uw eerste bestelling voor een testracket plaatst, stuur ons dan een bewijs van identiteit en adres naar het volgende e-mailadres: [email protected]. Als we de documenten niet binnen 7 dagen na onze e-mail ontvangen, zullen we uw bestelling terugbetalen om rackets vrij te maken voor andere klanten. Betaling van je bestelling kan niet per cheque.
  • Bestellingen voor testrackets worden rechtstreeks naar je thuisadres gestuurd. (Levering aan franchisewinkels is niet mogelijk).
  • Het testprogramma voor rackets is alleen beschikbaar in België en Nederland.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van de testrackets. Daarom bieden we u een kortingscode aan die met uw testrackets wordt meegestuurd bij aankoop van een nieuw racket:
  • €7,50 korting bij aankoop van één nieuw racket
  • €15 korting bij aankoop van twee of meer nieuwe rackets.
  • Als het testracket niet wordt geretourneerd: een week later ontvangt u een schriftelijke aanmaning om de situatie zo snel mogelijk recht te zetten, het racket of de racket(s) terug te sturen of het verschuldigde saldo (nieuwwaarde van het racket of de racket(s) - borg) te betalen.

Weet je niet zeker welke testrackets je moet kiezen? Stuur ons een bericht via ons contactformulier.

Mijn account

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen +

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op de volgende link en voer je e-mailadres in: Tennispro.nl.

Je ontvangt dan een e-mail waarin je wordt gevraagd een nieuw wachtwoord in te voeren.

Als je het gewoon wilt wijzigen, log je in bij je account, klik je op “Accountinformatie” en vink je het vakje “Wachtwoord wijzigen” aan (onderaan de pagina).

Ik wil mijn contactgegevens wijzigen +

Log in op je account en klik op “Mijn dashboard”.

Je kunt je contactgegevens en je aflever- en factuuradressen wijzigen door op “Bewerken” of “Wijzigen” te klikken.

Ik wil mijn club toevoegen aan mijn account +

Log in op je account, klik op de rubriek ‘mijn club’ en geef het wachtwoord van de samenwerking met je club in.