retour marchandise

Retourneren en omruilen

Bent u niet 100% tevreden over uw aankoop? Geen probleem! U kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw pakket de bestelling herroepen.

Procedure :

1. RETOURFORMULIER downloaden (of factuur meezenden)

2. ONLINE INVULLEN, volledig en correct (of op de factuur vermelden wat u wenst, terugbetaling of omruiling)

3. VERPAKKEN : alles NETJES verpakt in een doos of stevige plastic verpakking

4. VERZENDEN : u kunt uw pakket retourneren naar "Tennispro Klantendienst", Heirweg 21, 9270 KALKEN (België) met een verzendingsdienst naar keuze. 

RETOURFORMULIER

Opgelet : mogelijks dien je het retourformulier eerst te downloaden of op te slaan vooraleer je dit kan invullen. Vind je het makkelijker om gewoon de factuur terug mee te zenden, ook dat kan. Schrijf je even op de factuur of je de terugbetaling of omruiling wenst, dan kunnen wij jouw retour behandelen.

Tennispro ruilt het artikel zonder discussie om, indien het voldoet aan onderstaande retourvoorwaarden en uiteraard zolang de voorraad strekt.

De verzendkosten voor de retour zijn voor uw rekening, behalve wanneer een verkeerd product werd geleverd of bij afgifte in onze winkel te Kalken (België). 

De verzendkosten voor het nieuwe artikel komen dan weer voor onze rekening.

Opgelet : De terugbetaling gebeurt van een Franse rekening, hetgeen betekent dat dit enkele dagen langer kan duren voor het geld terug op uw rekening staat. 

Het volgen van de retourprocedure is geen vereiste voor de werkzame uitoefening van het herroepingsrecht.

Voorwaarden om een artikel te retourneren of ruilen :

- De artikels moeten ongedragen en in originele staat zijn,
- voorzien zijn van de originele labels en etiketten
- verpakt zijn in de originele fabrieksverpakking 

Opgelet :
- Tennisrackets mogen geen sporen van gebruik vertonen, noch op het frame, noch op de snaren. Een gebruikt racket kan niet als retour aanvaard worden. 
- Retourneert u een tennisracket dat werd besnaard op uw uitdrukkelijk verzoek, dan kunnen wij bij de verwerking van de retour de snaar en bespanservice uiteraard niet aan u terugbetalen.
- Gelieve bij het passen van kleding de elementaire hygiëne in acht te nemen. Houd de kleding netjes.
- Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos, uiteraard met beide schoenen in dezelfde maat in de corresponderende schoenendoos. Schoenen past u best op een zachte ondergrond om eventuele beschadiging te vermijden.  Gelieve de originele schoenendoos niet als verpakkingsmiddel te gebruiken, maar ons de schoenendoos (-dozen) in een extra karton of stevige plastic verpakking te retourneren. (zo voorkomen we taperesten en beschadigde schoendozen)

Uitzondering geldt voor producten die retour komen wegens een klacht. Tennispro tracht de beste kwaliteit te leveren, maar uiteraard zijn eventuele fabricagefouten niet uit te sluiten. (Onjuist gebruik, slijtage en geen of slecht onderhoud kunnen niet als fabricagefout worden aanzien). Heeft u een klacht, neem dan eerst contact op met de klantendienst alvorens de artikelen te retourneren.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op! Onze medewerkers helpen u graag verder!

Per mail naar [email protected] of telefonisch op +31(0)85 888 16 15 (vanuit Nederland) of +32 (0)9 273 72 00 (vanuit België)